Vragen/Antwoorden


Afspraak maken

Afspraken kunnen telefonisch of bij een medewerker aan de balie worden gemaakt.

Afspraak afzeggen of wijzigen

Tot uiterlijk 48 uur (werkdagen) van te voren telefonisch afzeggen of wijzigen.

Wanneer u uw gemaakte afspraak wilt afzeggen of wijzigen, dan kunt u dit tot uiterlijk 48 uur voor uw afspraak telefonisch of aan de balie doen. Dit kan op werkdagen van 08.00 – 12.30 uur en van 13.15 – 17.00 uur. Heeft u bijvoorbeeld een afspraak op maandag, dan kunt u deze uiterlijk op donderdag in de voorafgaande week afzeggen of verzetten.

U kunt uw afspraak alleen telefonisch of aan de balie afzeggen of wijzigen, dus niet per e-mail en niet middels het contactformulier.

Algemene vragen

Heeft u een algemene vraag, maakt u dan gebruik van het contactformulier. Uw vraag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 3 werkdagen, beantwoord. Vragen kunnen ook telefonisch of bij een bezoek aan de praktijk gesteld worden.

Vragen over uw nota

Voor vragen over de uitgevoerde behandeling(en) kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers. Dit kan via het contactformulier, telefonisch of tijdens een bezoek aan onze praktijk.

Voor vragen over de betaling van uw nota kunt u kijken op www.mijnandersnota.nl en/of contact opnemen met uw verzekeraar.

Klachtenregeling

Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal lost dit al veel op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt of wat u dwars zit. De tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan samen zoeken naar een oplossing. Komt u er met de tandarts niet uit klik dan hier.

HEEFT U NOG VRAGEN?

Neem gerust contact met ons op. Ons team staat voor u klaar!

Contact